צילומי ניו בורן

תמונות ניובורן בסטודיו

עם תפאורה מרהיבה, אביזרים ייחודיים וצלמת ניובורן מקצועית, תוכלו ליצור תמונות עוצרות נשימה שילוו אתכם כל החיים. את כל זה אפשר לעשות בצילומים של תמונות ניובורן בסטודיו. יש ים יתרונות לכך וכאן אתן לכם את הפרוט המלא.

צילומי ניו בורן » תמונות ניו בורן » תמונות ניובורן בסטודיו

איך לבחור את הצלם הנכון עבור תמונות ניו בורן בסטודיו?

בחירת הצלם הנכון עבור צילומי ניובורן בסטודיו היא החלטה חשובה מאוד. הצלם הוא זה שיקבע את האווירה במהלך הצילומים, יעזור לכם לבחור את התפאורה והאביזרים המתאימים ויצלם את התינוק שלכם. אז כדי שתהיו בטוחים שאתם מפקידים את האוצר שלכם בידיים בנכונות כדאי שתדעו כמה דברים.

תבדקו מה הניסיון שיש לאותו צלם או צלמת בצילום ניובורן. בחרו צלמת עם ניסיון מוכח כי בכל זאת מדובר בתינוק, והצלמת חייבת ידע מעמיק ומקצועי בטיפול והתנהלות מול תינוקות. הדבר הנוסף שצריך לבדוק הוא סגנון: מצאו את הצלמת שסגנון הצילום שלה מדבר אליכם, תעברו על העבודות שלה, תראו שאתם אוהבים את מה שאתם רואים.

כמו כן חשוב לקרוא ביקורות על אותה צלמת. תבדקו מה אומרים אליה לקוחות קודמים. כך תהיה לכם אינדיקציה אם זו אכן הצלמת שמתאימה לכם. כימיה ביניכם לבין הצלמת חשובה מאוד, לכן מומלץ לדבר עם איתה כדי להבין את האוירה ולדעת האם כל תמונות ניובורן בסטודיו יהיו בדיוק כפי שאתם מצפים. הקדישו זמן לחיפוש, ותוכלו למצוא את הצלמת המושלמת עבורכם.

כמה סטים שונים עושים עבור תמונות ניובורן בסטודיו?

מספר הסטים של תמונות ניובורן בסטודיו משתנה בהתאם לצלמת, לסגנון הצילום שלה ובהתאם לחבילות שהיא מציעה. צלמים מסוימים מצלמים סט אחד בלבד, בעוד שאחרים מצלמים מספר סטים שונים. מה מחכה לכם סשן תמונות ניובורן בסטודיו שלי? אני אפרט רק על החבילת בסיס, שהיא כוללת סט עיטוף מלא, עם או בלי אביזרים וקישוטים, זה נתון לבחירתכם ולטעם האישי שלכם.

סט עיטוף חלקי או עיטוף עוברי, בו רואים את ידיו ורגליו המתוקות של התינוק, ואפשר ליצור אין סוף אפשרויות של תמונות ניובורן מרשימות. סט עם בגד לבחירתכם בעיצוב התינוק על הפוף, בין אם זו תנוחה על הבטן, על הצד או על הגב. וסט נוסף לבחירתכם, מה שאתם אוהבים. אני קוראת לזה סט יצירתי, אותו אנחנו יוצרים יחד איתכם. כמובן שיש אפשרות להוסיף לחבילת הבסיס עוד סטים או תמונות משפחה, גם אלבום וסוגי הדפסות שונות. הכל נתון להחלטתכם.

איך בוחרים לעריכה תמונות ניובורן בסטודיו

אז אחרי שמצאתם צלם, עשיתם תמונות ניובורן בסטודיו ויש לכם סטים מרהיבים ותמונות עוצרות נשימה בדיוק כמו שרציתם, עכשיו הזמן לבחור תמונות לעריכה. כל צלם מעביר לכם את החומר גלם על מנת שתוכלו לבחור את התמונות הכי מוצלחות מתוך הצילומים כדי שהצלמת תוכל לערוך אותם ולתקן אותם על מנת להביא אותם לשלמות.

סטודיו לצילום של נטיה מתמחה לא רק בצילום תמונות ניובורן בסטודיו אלא גם בעריכה מקצועית של תמונות הקטנטנים שלכם. בהתאם לחבילה שבחרתם, אתם בוחרים את כמות התמונות הרלוונטית לחבילה והתמונות האלה עוברות ריטוש מלא בפוטושופ, מה שגורם לתמונות להראות כמו פרסומות במגזינים שונים. כדי להקל עליכם אשמח לבוא לקראתכם ולבחור במקומכם את התמונות המוצלחות ביותר מכל תמונות הניובורן בסטודיו. במידה ואתם בוחרים את התמונות העיקר שתבחרו תמונות שאתם אוהבים.

יש לכם שאלה על תהליך צילום תמונות ניובורן בסטודיו?

אם תרצו לשמוע עוד על תהליך צילום תמונות ניובורן בסטודיו שלי, אשמח לתת לכם את כל המידע על החבילות. כל מה שצריך זה ליצור איתי קשר!

דילוג לתוכן