צילומי ניו בורן

תמונות ניו בורן בבית

רוצים תמונות ניו בורן בבית מרגשות של הרגעים הראשונים והקסומים של הקטנטנים שלכם? לעשות תמונות ניו בורן בבית הם הפתרון המושלם עבורכם! צלמת ניו בורן מקצועית תגיע אליכם הביתה ותצלם אתכם ואת האוצר שלכם בסביבה הטבעית והנוחה עבורכם.

צילומי ניו בורן » תמונות ניו בורן » תמונות ניו בורן בבית

טיפים לתמונות ניו בורן בבית: איך להכין את הבית ואת התינוק לקראת הצילומים

זה בהחלט נכון שהכי נוח לצלם את התינוקות בבית, שלא צריך לצאת לשום מקום בבוקר, אבל עבודת הכנה קטנה בכל זאת תצטרכו לעשות על מנת שתמונות ניובורן בבית יצאו בדיוק כפי שאתם רוצים. אז מה צריך להכין? תבחרו את החדר בו יהיו הצילומים, חשוב לזכור שהוא צריך להיות מואר על מנת שיהיה אפשר לצלם בו, אם יש בעיה של תאורה בבית רצוי להודיע על כך לצלמת שלכם כדי שהיא תדע איזה ציוד עליה להביא.

תדאגו שהחדר יהיה נקי ומסודר לפני שהצלמת מגיעה על מנת שלא יופיעו אלמנטים לא רצויים בתמונות. חשוב מאוד לחמם את החדר, תינוקות ניובורן לא אוהבים כשקר להם, וכאשר שחמים בחדר הם ישנים מצויין ומשתפים פעולה יפה במהלך הצילומים. לקטנטנים רצוי לעשות אמבטיה חמה ומרגיעה לפני הצילומים, ולוודא שהוא לא רעב, כך הם מאוד נינוחים ואפשר בקלות להעביר את הסשן. קחו את הזמן שלכם ותנו לתינוק להוביל את הקצב. אל תתביישו לבקש מהצלמת עצות והנחיות, במידה והיא בתחום הרבה שנים בטוח יש לה כמה טיפים מועילים למצבים שונים. והכי חשוב, תהנו מהחוויה!

במה תמונות ניו בורן בבית שונות מתמונות ניו בורן בסטודיו

הכל עניין של נוחות כמובן, אבל בנוסף לכך יש כמה הבדלים. לרוב תמונות ניובורן בבית עושים בסגנון לייף סטייל, זה סגנון טבעי שמתעד את האוירה האמיתית בביתכם, את הכימיה בין הורים לקטנטנים שלהם בצורה הכי טבעית ויפה, בשימוש בתאורה טבעית ובלי אביזרים מצועצעים. זה סגנון מאוד יפה ופשוט.

לעומת תמונות ניובורן בסטודיו שמצולמות בסגנון קלאסי, כאן יש את האפשרות להשתמש במגוון אביזרים רחב מהסטודיו כמו סלים, סלסלאות, שמיכות, צעצועים, קישוטים, כובעים, ועוד. בסגנון הקלאסי מסדרים את התינוקות בצורה עיברית בכל מני תנוחות, על הגב, על הצד, על הבטן, עם סוגי עיטופים שונים ובגדים חמודים. בחירת האפשרות המתאימה לכם תלויה בהעדפות האישיות שלכם, בתקציב שלכם ובצרכים של התינוק.

כמה זמן נמשכים צילומים עבור תמונות ניו בורן בבית

משך צילומי ניובורן בבית משתנה בהתאם לכמה גורמים ועכשיו אסביר הכל. הפרמטר הכי חשוב גיל התינוק: תינוקות קטנים יותר נוטים לישון טוב יותר, מה שמקל על הצילומים ומאפשר לסיים אותם מהר יותר. חשוב גם לקחת בחשבון את מצב הרוח של התינוק. תינוק רגוע ושבע יאפשר לצילומים להתנהל בצורה חלקה יותר. כל צלם או צלמת עובדים בקצב שונה ומתמקדים בפוזיציות שונות, מה שגם יכול להשפיע על משך הצילומים.

בממוצע, צילום ניובורן בבית נמשך בין שעתיים לארבע שעות, כמו גם צילומים בסטודיו, מהבחינה הזאת אין הבדל בין השניים. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שזוהי רק הערכה, כי כל תינוק הוא אישיות בפני עצמה והכל יכול להשתנות מתינוק לתינוק. הדבר החשוב ביותר הוא לתת לתינוק לקבוע את הקצב. הצלמת תתאים את עצמה לקטנטנים ועושה גם הפסקות לפי הצורך להאכלה, החלפת חיתול והרגעת התינוק.

אל תחמיצו את ההזדמנות לתמונות ניו בורן בבית

אל תחמיצו את ההזדמנות לתעד את הרגעים הקסומים הללו! השאירו פרטים עכשיו ואחזור אליכם מיד עם כל הפרטים

דילוג לתוכן