צילומי ניו בורן

צילומי תדמית, כל מה שצריך לדעת לפני הצילומים!

נניח שאתם הולכים לחתונה של בן של חברים טובים שלכם, דאגתם לבגדים המתאימים, לבייביסיטר לילדים, הכל מוכן, אבל מה לפני היציאה מהבית אתם לא מוצאים את המפתחות של האוטו, ואז לאחר שמצאתם אותם ואתם מוכנים כבר לצאת, פתאום אתם נזכרים ששכחתם למלא דלק באוטו ואתם כבר באיחור רציני ועוד מעט החופה מתחילה. עכשיו ברור שברוב המקרים לא תתנו לזה לקרות, במיוחד אם מדובר בחבר ילדות שאתם פוגשים כל שבוע על בסיס קבוע. יש דברים שחשובים עבורנו כל כך שאנחנו נעשה הכל בשביל להגיע אליהם מוכנים ובזמן. צילומי תדמית עובדים באותה צורה, קודם כל אתם צריכים להכין את עצמכם בצורה מלאה לצילומים ולא לשכוח לבוא עם מצב רוח חיובי 🙂 אבל מה בדיוק צריך לדעת לפני תחילת הצילומים? בדיוק בשביל זה סיכמתי עבורכם בצורה ברורה את הדברים הבסיסיים, הנחיות מפורטות יותר דורשות שיחה אישית ופגישה לפני תחילת הצילומים.

צילומי ניו בורן » איך מתארגנים לצילומי תדמית? » איך מתארגנים לצילומי תדמית?

כמה דברים חשובים שכדאי לדעת לפני הצילומים

לפני צילומי תדמית, חשוב לדעת כמה דברים חשובים כדי שהצילומים יעברו בהצלחה, ויעזרו לכם להשיג את המטרות העסקיות והשיווקיות שלכם. 

אז הנה כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם:

  • המטרה של הצילומים: מה אתם רוצים להשיג מהתמונות? האם אתם רוצים להשתמש בהן לצורך שיווק, פרסום, או לצורך העלאת הפרופיל המקצועי שלכם?
  • התקציב: כמה אתם מוכנים להשקיע בצילומים?
  • הסטייל: איזה סגנון תמונות אתם רוצים? פורטרטים רשמיים, פורטרטים קלילים ורגועים, או משהו אחר?
  • הלוקיישן: היכן תרצו לצלם? בסטודיו, בשטח, או במקום אחר?
  • הלבוש והאיפור: בחרו לבוש ואיפור שיעזרו לכם להיראות במיטבכם.
  • הזמן: הזמינו את הצילומים מספיק זמן מראש, כדי שתוכלו להתכונן כראוי.

 

אני תמיד ממליצה ללקוחות שלי לא לקבוע שום דבר נוסף ביום הצילומים. אם אתם חייבים לעבוד באותו יום, עדיף לקבוע את הצילומים לשעה נוחה לאחר שיש לכם זמן להגיע בנחת מהעבודה בלי לחץ מהפקקים. במקרים מסוימים אני מגיעה אליכם אל מקום העבודה, ואז הדברים הרבה יותר פשוטים עבורכם. צילומי תדמית עוזרים לכם לשווק את עצמכם ברשתות החברתיות ולהגיע לקהל לקוחות מגוון ואיכותי. הצילומים נועדו עבור האתר שלכם, ועבור כל מטרה פרסומית אחרת, והם חייבים להיות ברמה הכי גבוהה שניתן. לכן, אתם צריכים סבלנות רבה ביום הצילומים. בניגוד למה שאנשים חושבים, לא לוקח חמש דקות לצלם תמונה איכותית, לפעמים נדרשת שעה שלמה שבה אנחנו מנסים למצוא ביחד את התמונה המושלמת עבורכם.

רעיונות לצילומי ניו בורן
רעיונות לצילום ניובורן

כמה טיפים ספציפיים נוספים בנוגע לצילומי תדמית

הנה כמה טיפים ספציפיים יותר שיעזרו לכם להתכונן בצורה טובה יותר לצילומי תדמית: 

  • מתלבטים לגבי הסטייל של התמונות? אני ממליצה לכם לחפש מקור השראה באינטרנט או במגזינים.
  • מתכוונים להשתמש בתמונות לצורך שיווק? חשוב לבחור תמונות איכותיות ומושכות, שימשכו את העין ויגרמו לאנשים לרצות ללמוד עוד עליכם ועל העסק שלכם. כאן נכנסת לתמונה העריכה שאני מבצעת לאחר הצילומים, ובחירה של הצילומים האיכותיים ביותר מבין כל התמונות שצילמתי באותו יום. 
  • ביום הצילומים עצמו, הגיעו רגועים ומוכנים. נסו לישון טוב בלילה שלפני הצילומים, ולהגיע לצילום בזמן. תנסו לעשות כל דבר שיעזור לכם להישאר רגועים ונינוחים ולא להגיע לצילומים בלחץ או ללא שעות שינה מספיקות. במקרים בהם יש תקלות לא צפויות, הרי כולנו בני אדם! ניתן כמובן לדחות את הצילומים ליום אחר. 
רעיונות לצילום ניו בורן

צילומי תדמית לעסקים וחברות בסטודיו של נטיה

צילומי תדמית הם כלי חשוב להעברת מסר ויצירת רושם ראשוני חיובי. הם משמשים לרוב לצורכי שיווק דיגיטלי, פרסום, או לצורך בניית הפרופיל המקצועי. בסטודיו של נטיה אני עובדת באופן צמוד עם הלקוחות ובודקת לעומק מהם הצרכים שלכם ושל בית העסק. המטרה שלי היא לספק עבורכם צילומי תדמית ברמה הגבוהה ביותר שניתן, בהתאם לדרישות שלכם ושל בית העסק.

לכן, אני מבררת בשיחת ההיכרות הראשונה, עוד לפני כל התחייבות מצדכם ולפני הצעת המחיר, מה אתם בעצם רוצים להשיג מיום הצילומים ואיך אתם חושבים שהצילומים יעזרו לכם לעשות זאת. במאמרים נוספים בבלוג פירטתי מהי החשיבות של צילומי תדמית עבור עסקים וחברות. אתם מוזמנים בשמחה לקרוא את המאמרים הנוספים בבלוג ולפנות אלי בנוגע לכל שאלה שיש לכם בתחום.

כתבות נוספות

איך מתארגנים לצילומי תדמית?
23מאי

איך מתארגנים לצילומי תדמית?

צילומי תדמית, כל מה שצריך לדעת לפני הצילומים! נניח שאתם הולכים לחתונה של בן של חברים טובים שלכם,…

תמונות אווירה
23מאי

תמונות אווירה

מה זה בעצם תמונות אווירה? שלום, נעים להכיר אני נטיה דונדאו צלמת מקצועית עבור עסקים וחברות עם התמחות…

צילום לעסקים ושיווק דיגיטלי
22מאי

צילום לעסקים ושיווק דיגיטלי

עשרת הדיברות לקידום האתר והפרופיל ברשתות החברתיות דרך צילום לעסקים צילום לעסקים עוזר לכם לקדם את עצמכם ברשתות…

צילום מקצועי ושיווק דיגיטלי
18נוב

צילום מקצועי ושיווק דיגיטלי

איך אתם יכולים לשווק את עצמכם דרך תמונות? שיווק דרך תמונות הוא אחת השיטות היעילות ביותר עבור אתרים…

צילומי אוכל מקצועי
18נוב

צילומי אוכל מקצועי

צילומי אוכל עבור מי זה מתאים? צילומי אוכל מתאימים לכל מי שרוצה להציג את האוכל שלו בצורה יפה…

צילומי תדמית בסטודיו או במשרד?
18נוב

צילומי תדמית בסטודיו או במשרד?

מה המקום האידאלי עבור צילומי תדמית? לקוחות רבים שואלים אותי, מה המקום המתאים עבור צילומי תדמית? בסטודיו או…

דילוג לתוכן